Det där med instagram (okej, jag skulle vilja ha det)


Hahahaha kan inte sluta skratta åt att jag har fler followers än vad jag followar. Jag menar hallåååååå jag är ju ägare av en Samsung???? Jag har det så kallade InstaROID = jag kan icke lägga upp bilder, bara se andras. Men man tackar, det är ju kul att 40 pers vill följa mig. Men vad jag vet så brukar man vilja FÖLJA så få som möjligt så ni som vet med er att ni följer mig kan ju ta bort mig, jag är bara en onödig kontakt hihi. :)

Idag har jag och Alice tränat core 25 min + zumba 55 min! Känns bra, är dock helt slut nu. Att jag alltid ska vara så trötter. Så jag ska förmodligen bara softa hemma ikväll (är så jävla tråkig och trist och allt dåligt nu för tiden när det gäller att gå ut, he he). Om Katta kan tagga till mig så kanske vi ska iväg till en kille i Bromma.... dock ser man ju knappt om man ska ut i detta väder, hur dimmigt som helst:P:P:P!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0