Did you get my last call?


Älsklingen & jag ikväll ♥

Heej!! Min fredag har varit väldigt lugn och fin. Alice kom till skolan och vi drog hem till henne för att sedan gå hem till mig. Vi softade bara och pratade igen massa saker. Finns alltid här för dig mitt hjärta♥. Vi mötte Fanny, Malin, Felicia, Hanna och Sofia på Frandis och vi köpte med oss varsin sallad som vi gick hem till Malin för att äta. Amanda kom också! Typ hela gamla ligan samlad idag, hur mysigt som helst! Så det blev massa prat och skratt. Fia och Fanny hade bakat lite cupcakes som var supergoda. Vi softade verkligen hela kvällen och tog igen allting vi missat om alla hihi. Såna kvällar behövs!!

Imorgon ska jag ha en heldag på stan med madre! Vi hörs. Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0