Drömmen om dig är sann

"By this time, for all practical purposes, I was no longer a member of the family. I existed, but there was little or no recognition. Mother had ever stopped using my name; referring to me only as The Boy."

Ett stycke ur boken A child called 'It'. Jag är fan stum... jag läser boken med en ständig klump i magen. Hur FAN kan en mamma behandla ett av sina 3 barn så? Medan hon behandlar de andra två pojkarna bra?


Vi slutade 11 idag men vi stannade och käkade lite lurre. Hade redovisningen idag - den gick jättebra! Efter lunchen så drog jag till vällingby och klippte mina toppar. Fan va mycket han klippte, mitt hår är as kort nu hehe. Men det spelar ingen roll jag bryr mig inte så mycket om hår haha. Tjejerna ville fika (vilket de gör nu typ) men jag bangade för jag är så himla trött, har för lite sömn i kroppen. Ska försöka sova lite niiuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0