It gets harder every day



Igår :)

Godmorgon sunshines. Jag mår bra idag! Igår blev inte riktigt som väntat, vi drog först hem till Philip där vi var i nån timme tills vi drog till Drogge vid Alleparken. Där var vi resten av kvällen och jag hade faktiskt inte speciellt kul (jag och Alice satt som riktigt färska brudar i soffan). Vi skulle egentligen dragit vidare till Ängby men varken Alice eller Sofia var taggad på det och jag kunde ju inte direkt dra själv he he. Så jag var hemma vid 2 och somnade direkt.

Nu har jag precis städat rummet och snart ska jag och Alice troligtvis ta en prommis upp till Vällingby för att sola. Nästan varmt ute idag ju! lol hejdåå 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är du?

2012-02-19 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0