LES

Halloooo!! Jag fick en känsla att jag inte har bloggat på hur länge som helst, sen kollade jag och såg att det var i fredagsnatt hehe. Igår var jag iallfall i stan med mamma och jag fick med mig tre tröjor hem och världens godaste parfym!!!! Whoop. Jag stressade hem, och Alice kom över för att vi skulle åka till stan för att möta Linnéa, Elin och Linda. Vi 5 skulle sen käka hos Alex men så blev det ju inte. Alex satt fast på ett tåg i Upplandsväsby så vi blev fast på Baresso i mer än 2 timmar. Inte för att jag klagar, det var ju supermysigt att träffa dom! Men med tanke på all stress och planering inför den kvällen så var vi lite småsura hehe. Jag och Alice drog iallfall hem vid halv 11 och kollade på film. Hon sov hos mig, mitt lilla hjäregull.

Idag åt vi långfrukost och sen vid 11 började jag jobba. Jobbade till kvart i 3 i ständig kyla, hade kassan längst vid dörren och  fuck vad jag frös, jag frös tillo ch med när jag låg i badet senare. Kommer bli sjukare än vad jag redan är :) najs bror!!!! Nu lyssnar jag på Childish G. Ska fortsätta med det. Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0