Måndag

Jag har tänkt på en sak, jag älskar att göra tråkiga saker i hemmet som de flesta tycker är döötråkigt och tvingas till att göra. Tex att städa rummet/bädda sängar, tvätta(här inkluderas att handtvätta kläder), stryka, hänga upp tvättmaskiner, plocka ur diskmaskinen..... Tycker sånt är jättemysigt att pyssla med he he. xD

Slutade 11 idag, stannade kvar med min SO-grupp för att planera lite inför en inlämning som ska vara inne på fredag. Tror det kommer gå jävligt bra!! Ska skriva en liten text till det nu. Annars har jag bara tagit det lugnt här hemma, kollat på as lama tv-serier som går på tv. Om ca 2 timmar ska jag dra iväg och träna. Ska springa upp till vällinby tror jag, sen blire muskel 55 min + SH'bam 45!! Tagga!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0