Melonas

Springa med snö som motstånd, muskel och SH'bam = helt död. Speciellt i armarna. Benen börjar ju bli rätt starka nu så de tål mer. Men fan, jag måste jobba på armarna. Därför älskar jag måndagspasset, bara massa armar. Träffade på Malin, hennes mamma och Sophie också! Gör ju allt lite roligare.

Nu står mamma och pappa i köket och lagar mat till mmig. Jag blir alltid så tjurig när de tvingar i mig mat efter träning eftersom jag aldrig är hungrig. Och idag, när jag väl var hungrig så fanns inget alls färdigt = tjurig Lotta. Standard. Söta dem är som börjar laga biffar till mig. Ska lägga mig i sängen snart och läsa lite engelska bok + se Scrubs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0