Söndag

Heeeej gosisar.

Ännu en vecka har gått, det går så foooort. Idag var det nästan i stortsätt vår, eller hyr? Igår käkade jag och Alice tacos, sen vandrade vi hem till henne och förberedde inför Mello. Vi dukade upp med choklad, chips och dipp. Himla gott!! Så var det ju rätt personer som gick vidare till final/andra chans också så vi var glada! Vi kollade lite film efter men gick upp och la oss efter ett tag. Vi ställde klockan på 8 imorse och åt långfrukost (älskaaar). Började jobbet klockan 10, det flöt på bra idag. Drog till gymmet efter men var där i ca en kvart för jag hade så himla ont i huvudet, så jag tog en promenad hem istället från vby. Så härligt väder så jag kunde inte motstå.

Nu ska jag fixa liiite samtidigt som jag inväntar maten. Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0