27 juni

Lite blandade bilder från gårdagen :)
Igår var jag och mamma på stan hela dagen, vi åkte redan 10 hemifrån. Vi gick runt och kikade i affärer, fick bland annat med mig ett par softa stövlar och finaste jackan från Zara. Kan visa nån annan gång. Sen gick vi utmed djurgården till Rosendahl. Det gjorde inget att det regnade för vi hade det rätt bra iallfall. Vi åt väldigt god mat där och kikade i deras mysiga växthus. Sen blev det den långa promenaden tillbaka till stan och fikade med Kalle. Vi åkte sen till Kristineberg och mötte pappa och vi åt godaste hamburgarmiddagen på Solstugan. När jag kom hem på kvällen drog jag ut och sprang.
 
Idag har jag och mamma växlat pengar och fixat det sista inför Spanien, åker om 6 dagar!! Sååå taggad, vill bara att dagarna ska gå aningen fortare asså! Annars har jag bara slöat hemma... var nyss ute och sprang och nu ska jag hoppa på cykeln till jobbet. 3 pass kvar nu med detta inräknat innan semester. Kan fan inte hålla mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0