Bilder

Har precis ätit en god frukost! Idag blev det bananscones med kanelkeso, blåbär och valnötter som tillbehör. Älskar verkligen frukost, bästa målet på hela dagen!! Eftersom jag inte kan ladda upp bilder från mobilen så har jag nu laddat över lite bilder från de senaste dagarna, så nu blir det en jävla massa bilder!



Maaaaaaaaaaat. 1:frukost: äppel- och kanelplättar med keso och hallon. 2: middag. 3: efterrätt: rester från festen i form av melon och jordgubbar (orkar inte skära bort instagramramerna hehe). 4: mammas jordgubbsmarmelad! 5: fina mamma. 6: gårdagens frukost, bananplättar med jordgubbar och keso. 7: dagens frukost, bananscones med kanelkeso, sylt och blåbär :)


En underbar eftermiddag/kväll på Sofias båt med hennes mamma och Erik!

Jag och Malin en bra morgon

Vi hade en liten reunion med Maltagänget. Vi kom på att det var precis 1 år sedan vi träffades för första gången(vi åkte 15 juni förra året). Hur bra fixat var inte det? Vi som aldrig ses prickar in 1årsdagen, hihi. Vi åt iallfall på T.G.I Friday och sedan kollade vi fotboll hos Elins kompis Rebecca med hennes kompisar. En bra kväll!

Massa bilder från festen i lördags!

Min tröja igår efter core och spinningen xD bra lökig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0