Fredag!

Hallåå!! Har varit uppe några timmar, vaknade halv 9. Min kropp har fortfarande inte ställt om sig från skoltiderna, as konstigt. Var sjukt hungrig så jag testade ett frukostrecept som jag sett på en blogg; äppel- och kanelplättar. Jag blandade 1 ägg, 1 äggvita, 1 dl fiberhavregryn tillsammans med kanel och grovrivet äpple. Stekte det och åt med hallon och keso! Det var fan det godaste jag ätit på länge, smakade precis som äppelpaj typ hihi. Rekomenderar starkt, gick ju fort att göra också!!

Var nyss ute och sprang en runda, dock bara knappt 5 km. Nu ska jag hjälpa mamma lite att städa/laga mat inför imorgon då vi ska ha examenfest hos oss. Kalle har gått ut sina 3 år på universitetet och det ska ju såklart firas! Kommer säkert bli hur kul som helst :)

Senare ska jag och Alice åka in till stan för att möta våra Maltagrabbar Arvid och Adam! Har inte träffat dom på huuuur länge som helst så det ska bli mysigt. Sen ska jag, Sara, Lydia, Clara och Tove och sen kanske lite fler kolla Sverigematchen på Norra Bantorget! Hheheh orkar inte skriva mer, ingen läser ändå xD tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0