Nationaldagen

Ofta man säger grattis Sverige? Har iallafall sett det över hela fb så säger väl det också, grattis Sverige!

Började dagen med havregrynsgröt med kanel, frysta hallon och valnötter. Hat blivit en vana, har ätit det hela veckan. Bästa frullen! Är glad att jag gillar det, för havregrynsgröt är det nyttigaste man kan äta till frukost! Börjar tvinga i mig ägg- och äggmackor också. Får spykänslor varje gång, men ägg är så bra att äta så vill verkligen börja gilla det hehe... Drog även ut på en springtur på 8 km, känns bra nu efter men mina ben var ju lagom stumma efter måndagens styrketräning.

Nu ligger jag i domstolen, skönt att känna solen efter en evighet av regn. Snart ska jag och mamma handla lite mat inför ikväst. Vi ska fira med lite god mat på Sveriges dag. Sen ska jag hänga med gamla tjejligan! Ska bli så mysigt verkligen, var så längesen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0