Slaffs

Klänningen köpte jag i Sverige, tror den var på rea i vintras. Så jag är tveksam om den finns kvar! :(
 
I förrgår var det midsommarafton och jag hade en sån himla fin dag. Åt mysig midsommarlunch med familjen ute i solen, gjorde midsommarkrans och allt sånt som man gör. Vid 3 tiden drog jag hem till Julia och strax efter kom Rebecka och Alice. Några timmar senare kom Matilda, Matilda, Della och Emma. Vi åt middag och hade det jättetrevligt. Sen blev det lite kubbspel innan vi drog vidare till Carl som styrde fest, träffade massa gamla människor som vi hängde med hela tiden förut så det var jävligt mad. Jag Julia och Matilda sov hos Julia och igår softade vi hela dagen. Jag och Julia lagade pizza pch hade oss på kvällen, kollade fotboll och sen kom Alice en stund också.
 
Har sovit as konstigt inatt så jag är allt annat än pigg asså, och nu ska det jobbas lite. Pallar inte, men nu är det bara en vecka kvar på jobbet innan jag får flera veckors semester, så jag kan väl stå ut antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0