Trist söndag

Hallåja! Gud vad taggad jag lät på mitt förra inlägg, kommer inte ihåg varför. Har varit allmänt degig den här helgen, troligtvis pga vädret. Så i fredags ville jag helst bara ligga och slaffsa i soffan men drog mig ändå iväg till Lydia där jag och Sara åt god mat, sen bar det av till festen som var rolig! Kul att träffa sina vänner osååå. Jobbade igår på dagen, studentuppvaktning för en nära familjevän på kvällen. Var uppe tidigt imorse för att träna Bodystep! Det passet går bara på söndagar klockan 11 så jag passade på att gå. Riktigt svettig blev man!

Nu degar jag i soffan och vill bara att tiden ska stå still, för jag börjar jobba klockan 4 :( vill inteeee, dom som går ut genom dörren en regnig söndagskväll är fan dumma i huvudet xD

Lägger ut receptet på brödet jag bakade för dig som ville det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0