25


Sofia och Sara pigga och glada imorse!

Tomaster avocado och smoothie i massor!!


Lydia rockade våffelslaffset!

Bästa!

Haha bästa mamma <3

Glajjorna på när man hackar lök

Såhär såg väl ungefär min dag ut! Igår lagade jag, Sofia och Sara godaste lammfärsbiffarna med potatissallad med hallumi och tomat/mosarella(?)sallad! Lydia kom sen men vi blev fast hos Sara hela kvällen, men det gjorde inte så mycket för vi hade fett kul ändå! Vi vaknade pigga och glada imorse och kollade på en läskig tecknad film haha. Vid 11 gick vi upp och började fixa brunchen, Lydia och Katta minglade in senare och vi åt tillsammans!

Tog sen en prommis istället för bussen hem och jag har hängt med föräldrarna hela dagen, bästa. Vi har bakat bröd och annat smått och gott. Pappa beställde även hem en Iphone till mig!!!!!!!! Dööööör, så lycklig hehe. Så den dumper väl ner nån gång i veckan. Tillslut lagade vi även taco tillsammans och nu sitter jag proppmätt. En bättre söndag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0