Tisdagmorgon

Godmoooorgon!

Igår när vi slutade drog jag hem till Lydia och vi åt lite mellis sen mötte jag mamma på stan och vi gick runt och flanerade lite. Köpte inget speciellt, lite underkläder. Sen åt vi grekisk sallad på Kungshallarna. Visste inte att det fanns en grekisk resaurang på övervåningen?! Gott var det iallfall.

Idag är vi i min klass lediga, alla våra lektioner blev inställda. Sjukt nice! Så igår bokade jag in mig själv på två träningspass nu på morgonen. Ångrade det såfort jag vaknade, men nu kör vi vaa. Ska köra två pass jag aldrig hört förut: SmartStart och vattengympa, hehehe xD Tror kanske att jag passar på att sola när  jag ändå är i vällingby, känner mig så jävla slaffsig. Sen ska jag hem och plugga lite svenskatal och läsa lite svenskabok. Inte lika kul. Hare bra vi hörs senare!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0