Bilder från igår!

Igår fyllde min kära klasskompis Sofia år! Såklart det ska firas, och varför inte med en överraskningsmiddag? Jag, Sara, Katta och Lydia gick hem till Sofia och började laga mat osv, medan Jakob uppehöll henne på stan. Vi var sjukt överdrivet glada och spända över hennes reaktion, och gissa om hon blev glad när alla vi hoppa ut genom dörren när hon kom hem he he. Var såå kul! Vi åt gott och hade väldigt trevligt, sen vare lite efterrätt pådee. En bättre kväll om man säger så. Grattis igen, mitt hjärta!

Sara och Lydia sov hos mig inatt för vi började halv 1 idag. Efter skolan drog jag och tränade (efterlängtat efter den jävla förkylningen!). Tog en prommis hem från Vällingby efter det. Nu har jag plockat rent lite i rummet och duschat, snart ska jag krypa ner i soffan med föräldrarna och bara ta det lugnt! Jobb imostron....



Jag och finaste Sara fixade oss hemma hos henne, och hade så gott om tid så vi tog lite bilder!








Massa mingel i väntan på Soffan och Jakob!


Bästa bilderna!

Drink pådee!

Jakob, lite besvärad av hur vi tjejer betedde oss (massa skrik och prat och slaffs hihi)



Kommentarer
Postat av: tjo

vart är din klänning ifrån? :) jättefin! <3

2012-05-06 @ 22:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0