Blogg va det ja

Har ju glömt bort min värdelösa lilla blogg :) trist. Har liksom inte haft något att blogga om för ni vet väl vad man gör bär det är najs väder ute: tränar, solar och steker med vänner och det är det jag har gjort dessa dagar. Igår körde jag och Lydia med oss massa frukt och gick hem till Katta och överraskade henne, va lite småkul men framför allt väldigt mysigt!! Lagade middag med Madre sen var jag ute och sprang i kvällssolen. Jobbar idag så jag la mig tidigt... Mina ben och asset värker av träningsvärk efter igår och i torsdags, najs men jag går som att jag är bajsnödig (haha lyddekatta)

Nu ska jag äta frukost sen cykla till jobbet, kommer bli en jobbig dag känner jag på mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0