Efter Tio

Hej!!! Ligger och degar i soffan framför Efter Tio, väldigt mysigt program. Drog till skolan för att ha en samhällsdiskussion och åkte hem efter, börjar 1 igen men jag är inte så jättesugen på att åka tillbaka....

Igår var den bästa kvällen någonsin. Att se Kanye West och Jay-z live var helt sjukt jävla fittotroligt mad. Kan inte ens beskriva det!!!! Det bästa på kvällen var när Kanye sjöng Runaway samt Heartless när det var nedsläckt och röda lampor på, sen No church in the wild, när Jay-z sjöng Empire state of mind och såklart slutet då Niggas In Paris kom 6 gånger i rad. Allt var såklart helt otroligt, men det här var lite extra bra. Jag är fortfarande där på läktaren i mitt huvud så har lite svårt att koncentrera mig xD lägger upp lite bilder jag tog från mobilen snartis! Dock missade jag Desperate, och jävla fittkanal5 måste ha premium för att se repris, så måste vänta tills på söndag...

Kanske kan lägga upp lite bilder från London niu när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0