baks

Shit, bloggen fanns ju fan också. Orkar inte men jag är väl tvungen.. ;p

Får väl börja med The voice igår... Inte så mycket att säga. Kaos, kaos.. och typ ännu mer kaos. Alla har ju hört om den dära tårgasbomben som blev, somtur va så var inte jag & mina vänner i den! Vi hade ganska bra platser, men när man dansade så kollade allt folk snett, så vi va på den tråkiga sidan. Men vi hade redan vart inne i folkregnet, och dit ville vi INTE gå igen om man säger så, jag kunde fan inte andas. Nej, NRJ var dubbelt trippelt mycket bättre!

Felicia sov över hos mig, vi vakna idag.. hon gick hem. Jag, Julia Kajsa och Emma gick till gulan, beställde pizza, gick ut i helvetes blåsten upp till allmänna där våra pizzor nästan flög iväg, käka upp dom, gick hem till Kajsa och kolla på nån weird men bra film på hennes überstora projector. Julia fick brottom, jag joggade i hennes gå-fort takt. Kom hem, hade inget att göra, satte mig och spela The Sims, det blev segt vid typ 9, gjorde middag, och nu sitter jag här.

Ppppff jag fick med typ allting jag har fjort! lite stav ffel men jag orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeee. ni får snart lite bilder också hejdå

Kommentarer
Postat av: julia

hahah jag lovar att du typ dog när du kom hem lotta, kanske ska jobba på kondisen ;D<333333

2009-08-16 @ 22:57:56
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0