blipp

jag är hemma!!!!!!!! Eller okej, jag kom hem igår natt. Men iallfall! Fan vad najs det är att vara tillbaka i Hässelby igen, har saknat det! Och ovant att sitta vid en SNABB data igen, haha. Idag träffade jag Julia C, vi drog till allmänna. Lite senare kom Malin och Hanna också, och Sofia och Ellen, blev mycket prat. Har sakant malin hanna och julia gaaaaaaaaalet mycket! Dagen bestog iaf av bad, sol och umgänge. Va med Kalles kompisar Niklas, Maxi och Emil också, kAalle den stackaren jobbar. Haha.

Ikväll ska jag, Hanna, Malin och Julia sova hos mig. Nu på kvällen ska vi typ chilla ute nånstans med chips och sånt skit. Mys! Hörs kanske ikväll, puss.


jag på gekås, med vår kära vän blippmaskinen. varför finns inte såna i varje affärer?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin blogg! :)

2009-08-10 @ 00:11:37
URL: http://ellenviktorias.blogg.se/
Postat av: d e n i s e

sv : ooohja, den är så gullig. fast nu är den såld! :(

2009-08-10 @ 10:38:59
URL: http://deniseschuberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0