omigår



jag & felicia på vällingehus igår!

Hallådär sötnosar..! Hur mår ni?
Jag har plockat och fixat lite här i huset nu på eftermiddagen, mamma och pappa kommer hem idag så då är det väl bäst att det är snyggt, eller? Satte på en tvättmaskin och hängde upp tvätten ute, och såååklart ska det ju börja regna efter ett tag.. då springer jag som en galning ut och tar in allting.. suck.

Gårdagen blev iallfall skitlyckad! Jag och Romina gick och mötte Julia, och när vi kom tillbaka hade Kalle dragit för att lämna sina kompisar, men det visste ju inte vi så vi dampskrek och hade kul, eftersom vi var utelåsta. Efter en kvart kom Kalle hem och vi skällde ut honom. Vi drog upp och gjorde mat (klockan var 9 & jag och R hade inte käkat middag än, haha) och kollade på "The green mile" som gick på 3an, sjukt bra film! Vi förflyttade oss till mam&paps sovrum där vi sov senare, haha. När filmen var slut gick vi ut och satte oss och mös på verandan. Vid typ 2 gick vi in och la oss i sängen, Romina somna direkt men jag och Julia låg och snacka tills typ 3. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0