miss fatty

Tjobrä! Min förkylning vägrar ge sig alltså, sjukt störande! Har gått runt och snorat ner alla i skolan (mohahaha!!!) haha okej inte bokstavligt, whatever.
Efter skolan gick jag hem, satte på tvn och svarade på resten av NO frågorna. Vårt prov blev framflyttat tills på onsdag, men det vi jobbar om är lätt så det gör inte så mycket för mig.

nu ska jag gå och göra nått vättigt. eftersom jag hatar att blogga nu för tiden. ni måste börja kommentera om ni vill ha tjalottaa.blogg.se kvar! sug på den ni, hihi!

Kommentarer
Postat av: julia

men lilla gumman, du blir jättefin på bilder och det vet du! puss på rumpan :) <3

2009-12-07 @ 18:44:21
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0