bilder från dag 1 i berlin

Hejhejhej! Kom hem vid 2 på natten igår, blev lite strul med färgorna. Kommer inte skriva nått om resan, ni får det i bilder istället! Enjoy.


jag, pappa och kalle sitter ute på båten och njuter av solen

kartan som blev våran bästavän under den här resan..

mamma läste nån trist berlin bok för mig, medans jag posade framför kameran, hehe

vi gick in i "KaDeWe", berlins NK. Dock var det här dubbelt så stort, exklusivt och dyrare.

mamma, jag och kalle på hard rock cafe.

jag, pappa och kalle sitter och chillar

nu ska jag käka, sen ska jag upp till liz för en filmkväll. Det har hänt en skit hemsk sak hemma hos dom, nivet att jag sa att Patcho skulle få hundvalpar? Hon fick valpar i tisdags, och alla 4a dog i torsdags.. Den störsa av hundarna som dom har, Sissi (en Båtsman hund) käka upp dom.. vet att det låter konstigt, men hon är så himla stor och sånt. Hände med Bellas hundvalpar, eller 5 av dom. Så, dom är väldigt ledsa där uppe.. så jag håller på att pigga upp Liz, märker redan skillnad! Men det var synd att jag aldrig fick se dom, får väl kolla på bilderna som dom har tagit.

Kommentarer
Postat av: CLIP

Vad roligt att var i Berlin!=)

2009-07-25 @ 21:07:20
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: josefine

neej ! gud vad hemskt ! :(

2009-07-29 @ 22:54:41
Postat av: charlotta

till josefin

mm.. jag vet :(

2009-07-30 @ 17:21:09
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0