Random

Äntligen var man hemma från längsta skoldagen! 20 över 4. Det är ingen hitt, fast det är rätt skönt ändå. Fast ändå inte. Hm ..
Idag på gympan så hade vi Fanny som går i 9an, hon tävlar i disco dans, och hon är så jävla grym satt det inte finns!! Hon gjorde a en liten dans, haha gud vad kul det va att se alla killar göra! Det va typ bara 4 stycken som försökte sitt allra bästa. Efter när alla hade gått så frågade vi om hon kunde visa sin riktiga dans, och det ville hon. Nivet låten "Dota'' med Basshunter? Den dansade hon till. Hon sa ba "asså jag är inte så uppvärmd så jag tar inte ut mig så mycket nu då'' Hahahah, jag blev fan tårögd av avundsjuka! Inte ta ut sig?? Hon va GRYM när hon visa oss, och hon tog inte ut sig, eller a sitt bästa. Undra hur grym hon är på tävlingar då..? :-S Nu är det bara att se hur det kommer gå när jag och nåra kompisar ska ha street lektion :-) haha!

Nu äntligen funkar det att ladda över bilder, så här kommer lite från dom senaste dagarna.


Jag och Julia, i måndags..?

Hhahaha, rumpcreeeew! På en NO lektion. ;-)

Hemma hos Julia Cenner.

Julia Wittrin sötnos!

Alice är ju bara för random.

Hahaha, det hjärtat ska vara ''anntennen'' till våran bil vi bygger på NOn. Everybody loves Lotta! ;-)

Sen kommer vidios och bilderna från när jag va med Julia C. Snart ska jag kila iväg på dans! *speedad* Kramar!

Kommentarer
Postat av: malin

Jättefina bilder! :) Men jag var inte med på en ända... Buuuuuhuuuuuu! ;'( hahaha, nee skoja ;D PUSS älskar dig



Sv. haha, jaa längtar till sommarn! ;D

2009-03-11 @ 17:54:07
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Olessia

fina bilder :P

2009-03-11 @ 18:39:09
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Alice

jag hoppas att de inte är många som har sätt bilden på mej usch haha :P <3

2009-03-13 @ 18:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0