Tjejmiddag

Nu ska jag vara himla oförskämd och skriva ett blogginlägg, men nu är jag ensam, för alla är och tvättar bort sin ansiktsmask som vi nyss gjorde!
Kvällen har vart sjukt kul, det börja med att vi kom och åt lite chips och godis och lyssna på bra musik, så blev det dans där också. Sen kom Fanny och Felicia typ 1 timme senare för dom har vart på tävling, och då åt vi taco! Mumsigt.
Sen så typ satt vi och snacka och dansade och massa, sen sjöng vi singstar!
Efter det satte vi på "the hitcher" samtidigt som vi åt glass. FYFAN vad läskig den var.. Vi typ skrek hela filmen ut. Rekomenderar den!
Alice var tvungen att gå hem, så vi följde henne hem vid typ halv 1 tiden.. Det var skönt att komma ut ett tag.
Nyss har vi tagit ansiksmask och tvättat bort den. Fannys hy blev GALET len. Seriöst, så jäkla underbart fin hy!!
Aja, Julia och Malin har tagit sjukt mycket bilder med sina kameror, så imorgon ska dom skicka alla bilder till mig, så lägger jag upp dom! Hoppas ni har haft en lika galen lördagkväll som jag har! Ciao.

Ps. Nu är det sommartid!! Glöm inte att ställa om klockan 1 timme. Nu är väl ändå sommaren påväg tycker man..!

Kommentarer
Postat av: Crawfoord

Roligt med tjejmiddag :)

2009-03-29 @ 12:52:51
URL: http://www.metrobloggen.se/osc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0