Sån är jag

Fyfan vad jag är trött. Har vart det hela veckan. Har nog sovit dåligt eller nått. Det är därför jag ska sova nu. Kommer ligga och kolla på "Mr&Mis Smith" som går på 5an. Har inte sett den förut, men jag tror det är den!
Imorgon är det en till match som gäller. Vid typ halv 12 är det samling. Mycket fotboll den här veckan, imorgon kommer jag ha spelat fotboll varje dag, får en ledig dag på söndag! Haha, ska bli rätt skönt.. Taha.

Aja, om jag inte skriver imorgon före typ 3 så vet ni att jag är på match. Hoppas ni har haft en bra fredag kväll, godnatt!


Malin & Felicia tog typ 02947102389712 st egopics på lektíonen. Skyll er själva, säger jag bara! ;)

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, snyggingar! ;D Nu har jag reserverat platser till bion imorron. Man måste hämta ut dem senast kl.18.00 och jag reserverade 4 platser. :) Det fanns typ på andra raden i mitten, tredje på kanten eller längt upp i mitten och jag tog på andra raden i mitten (?) om det var bra :) pusshej <333

2009-05-08 @ 23:03:29
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: elin b

sv;aha, haha okeej :P hur länge har du hållt på med det då? ahhaha xD <3

2009-05-09 @ 15:48:46
URL: http://elajjjjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0