kina stuff

HAHAHAHAHHA JAG AKN INTE SLUTA SKRATTA!!!!! fick en kommentar från en anonym som skicka ett youtube klipp, för alla er som såg Ullared dokumentären igår så kommer ni känna igen den här make-up artisten... hahaha fyyffaaan!!!


klockrent ;)


Btw så har mamma kommit hem från Kina idag.. shit vad med grejer hon hade med sig!


svarta converse låga, 70 svenska kronor. eeeeexakt som äkta, tro mig!

svarta converse höga, också 70 svenska kronor!

svarta höga uggs, 100 kr tror jag.

svart fjällräven, 250 kr.

det va allt jag tog kort på, men sen fick jag en såndär siden kines morgonrock, ray-ban solglasögon, en väska, smycken osv... tack mamma! :D

Nu är det desperate housewifes som gäller! Wiii :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Fan va fina saker, blir riktigt avundsjuk! :)

Din blogg är jättebra förresten :)

2009-11-05 @ 10:47:26
Postat av: charlotta

till emma

jaa, många blir det haha! :)

taaack, vad glad jag blir :D

2009-11-05 @ 21:40:31
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0