ny ipod

SKÄMS PÅ MIG!! jag har inte bloggar på hur många dagar... men jag har haft så grymt mycket att göra! Var ute med polers hela helgen, skitkul faktsikt. Pluggade no som en galning (5-6 timmar) i söndags. Och nu är det måndag, har suttit med no:n med pappa hela kvällen! Jag känner mig skitdukigt faktiskt.

Har hänt ganska mycket på kort tid; köpt ny ipod, lyckas ta sönder min mobil, haft matteprov, tagit sönder min älsklings nyckelring osv.... Mobilen är i två delar, så jag har kalles gamla, helt okej fast den är stor som en tegelsten! Ny ipod! och det blev såklart skitmycket knas med den, gick inte att ladda öer låtar även fast det stod att minne va upptaget lalala... men nu ikväll fick pappa det att funka!

Så nu känner jag mig hur glad och avslappnad som helst. Har pluggat mycket till no provet på onsdag, har matte provet avklarat, ipoden är äntligen fixad och pappa fixa min nyckel också, haha! :)
Så nu ska jag gå till sängs och känna mig duktig. Puss på er!


såhär ser min kära ipod ut, nya ipod nano, lila & med filmkamera! löve it :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det där e ingen Ipod

2009-11-10 @ 19:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0