min nya favoritlåt!

tjotjo jag kom hem från dansen för typ en halvtimme sen, eller ja dansade ju aldrig för jag är halvt halvt sjuk så jag ska inte anstränga mig haha nu märker man hur dåliga vissa i våran grupp är , va en tjej som gick och garvade med sin kompis som kollade på,. fyfan jag pekade fuck u helat iden i smyg för hon va så störande hihi.

har suttit och knarkat en skitbra låt och tro det eller ej men denm är spansk! woho i löve spanish eller inte va.. nej men den här låten är sjukt bra, bjuder faktiskt på den här & nu; give it a try people. ha en sån här tanke medans ni lyssnar på den; livet leker, allt är perfa.. och dansa gärna lite med den, det gör jag iaf mihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0