skärpning..

Nu hade jag tänkt såhär: jag ska stänga av datorn, gå och äta middag, duscha och fixa tills imorgon, göra liiite matte, och sen gå och lägga mig. Eftersom jag mår bäst när jag får mycket sömn, plus att jag ska upp tidigt imorgon för jag ska pallra mig iväg till skolan har jag fan bestämt nu. Har inte haft någon feber idag så det är ett plus! Vi hörs imrogon! Puss.

ps..! asså seriöst, jag har haft 70 besökare dom senaste 5 dagarna, och inte en enda jävla kommentar? hur kul är det.. nivet själva hur roligt det är när man ser en kommentar som man får svara på när man öppnar bloggen. och jag försöker faktiskt göra mitt bästa för att ni ska få en rolig läsning! så, lite respons vore kul tack..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoho! Du är jättesöt! :)

2009-10-21 @ 21:07:26
Postat av: Felicia

Wiiihoo! Äntligen! :D <3

2009-10-21 @ 22:25:00
URL: http://tenheggeler.blogg.se/
Postat av: MALIN

tack gummsi! :) miss u <333333

2009-10-22 @ 08:00:25
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0