vintertid..

Godmorgon sömntutor. Nivet väl att man ska ställa om tiden idag? det är vintertid nu.. fyfan vad deprimerande. Så nu är klockan iallfall 11:37..
När ja vaknade gick jag upp och duscha för jag kände mig grymt äcklig, så nu sitter jag här helt freeesh.

Jag glömde skriva igår innan jag drog ut. Kvällen slutade inte som planerat, jag skulle va med Bella och Patricia, men jag va med Louise, Amanda, Felicia, Sophie och Klara. Först gjorde vi ingetning, bara typ stod och snacka. Sen ringde vi Emma kajsa alice så dom kom ut, sen kom louise kille simon som va väldigt rolig, hahah. Så vi va ett gäng människor som hade det ganska kul. Vid 11 tiden drog vi till gulan och satte oss där och lyssna på musik och hade oss. då började det strömma folk som hade kommit från nån fest, blandannat arvin! Sen va jag tvungen att dra nån timme senare så.. aja, jag hade kul iallfall. :)

Nu ska jag se vad jag kan hitta att äta.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0