sajk

HAHA fan vad Supersugen är braaaaaaa. Sjukt rolig film, vänta, sa dom FUCK nångång i filmen? Hm, tror inte jag hörde det iaf. SAAAJK. gick typ inte en mening utan att dom sa det hahah ;p

Jag har suttit still på en gaalet obekväm trästol i ca 3 timmar nu, min rumpa är halvt avdomnad. hahah
Imorgon ska det bli sol, jag hoppas verkliogen det. Måste bygga på brännan föfan! ;)

Imorogn är det fredag = disco. JAG VET ATT DET LÅTER WEIRD. men det är typ en stöööört stor lokal, så är det DJ som spelar, lampor osv och tydligen as mkt folk som går, upp till gymnasiet folk. Så det kommer säkert bli helt galet och mad som helst! Hörs imrogon iaf, K Y S S .

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha dom var as billiga! Typ 350 kr! :D <333

2010-04-09 @ 13:44:06
URL: http://malinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0