time to say goodbye

Det blev ingen påskbrasa ''/ det va tråkigt, men jag fick se snyyyyyyyyyggingen. JAG D Ö R . seriöst, han är så SJUKT snygg och sööööööööööt och blyg hiihi. My girls vet vem jag pratar om ;)
Vi chillade lite på stranden, sen cykla vi hem i kolmörkret till Liz och lyssna på musik osv, käka cheesecake mihih.

Nu ska vi sätta på en film, kommer icke ihåg vad den hette menmen. Får se om vi över huvud taget ser klart den för jag kommer säkert somna, är sjukt trött.

Jag förstår att ni alla där hemma har det skitmysigt och festar! Fortsätt så och kom IHÅG att dansa lite till Girls - Pitbull åt mig, om den kommer. Saknar er jättemycket mina fina vänner! Älskar er och puss och kram godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0