wiiiiiiiiiiiihuuu

OMG. GISSA VEM SOM SITTER BREDVID MIG?!?!?!?!??!?! .................... bambambam.....

JULIA ELISABETH WITTTRIIIIIINNNNNNNNNN :D:D:D:D:D

så jävla skönt att hon äntligen är här, jag har saknat henne konstant varje dag i 4 veckors tid, och nu 'r hon hääär hihi :D hon kom igår och vi drog ner till stranden lite, va gal1 blåsigt så vi drog ganska snabbt. sen drog vi upp till Liz o hälsa på alla djur hahah, sen igår kväll skulle vi ner till stranden för att träffa david adam och deras kompisar men det blev så sent så vi pallade inte haha.

ikväll är det RIX FM!!! hhahah, jag skiter i artisterna jag gör det bara för att träffa folk och göra nått annat på kvällarna haha, vi ska möta snyggingen Annika, jag och cenner träffa henne i påskas så nu ska vi äntligen träffas igen :) men neepp nu ska vi ut ocg springa en runda så vi hörs kansk seanre puss


älsko o jag för nästan precis ett år sen!! tider förändras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0