ipod touch

Har precis fått min andra julklapp för iår!! förtidiga julklappar såklart.. första va ju ansiktsbehandlingen + superbra rengöring o ansiktskröm som dom tipsade om. Sen fick jag en nyss av min älskade bror!!! en ipod touch! wihooo, love it. vi gjorde en deal att jag inte behövde köpa hans gamla för 600 kr utan han gav den till mig i julklapp... =) aaw... tack broder min du e bäst! ska börja ladda ner spel osv nu haha sen skriva lite engelska. :)

juste, ska sälja min gamla lila ipod nano 8 gb. nivet den "nyare" versionen med filmkamera. så om nån av er e intresserad så kan ni ju slänga en kommentar. :) pussilussi

Kommentarer
Postat av: agnes

jaaaaaaaaaaa hur mycket säljer du den för? :)

2010-12-08 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0