6ans fjortis tider..


emma & bella :O

haha gud vad jag kommer ihåg det här, jag kasper och maja..

maja och emma i 6an!

omg! alice, va liten :O

haha ja, det var roligt då iallfall, jag och maja .

naaw, kasper pytte! :)

haha majas och mitt ICA-crew, kommer ihåg att vi blev FETT sura när typ julia skaffade willys-crew eller nått liknande. ahahah gud vad moget asså! :D

va söt man va då.. shit asså

haha gud jag va tvungen. tänk att rebecka har vart såhär, jag kan inte se det haha! :)

jag och louise <3

haha jag ränsade min papperskorg på datan, det visade sig att jag hade tagit bort allt det här, va bara tvungen att lägga upp lite av bilderna så man fräshar upp fjortis minnet lite, haha gud vad alla har förändrats! tur det I guess! :O


Kommentarer
Postat av: bella

Charlotta, eehh fyfann ! aja, alla har väll haft sina fjortis perioder .. -.-

2010-02-01 @ 19:33:27
Postat av: charlotta

till bella

haha men exakt :) & det får vi väl bjuda på nu ..

2010-02-02 @ 17:23:21
URL: http://tjalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0