är det bara jag som älskar webbcams?!







haha förlåt för att ni alltid blir spammade med webbcam bilder, men jag har ingen annan kamera så.. haha och ah tjaa vad snygg man kan vara men hurrunini jag bjuder fan på dessa bilder & jag älskar det!!

Tjooobrä! Somsagt vart med wittrin efter plugget, vi gick hem och gjorde inte så mycket, men kul hade vi allt mohaha. Pluggade lite, men vi plugga hela svenska passet så jag länner att jag kan allting..

Ikväll är jag hemma själv... OMG SCAAAARY eh eller inte va jag är tyvärr ingen mys så .. jaja idag ska det städas i rummet & det ska ockkså pluggas lite engelska och sen bara chill! Jag älskar att vara ensam hemma!!


GRYMM

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vad använder du för skor när du dansar, för du dansar street/hiphop va? :)

2010-01-19 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0