min fredag


Grattis till studenten danneeeeboyy :)

haha ja o simpaaannn :))

snubbe, danne, jonte o kallish

Okej let's berätta om min kväll. Vid halv 7 drog jag o familjen hem till Daniel o Simon, Danne har tagit studenten så vi fira den grabben! Mycket trevligt träffa killarna åvanför som ja känt sen jag var 0 år, och de ett tag sen jag snacka mycket med dom speciellt Simon så det va kul o träffa han igen!

Sen vid 9 mötte jag upp Romina och Alice, vi tre vandra till Ida där det va lite brudar typ Rebecka Wittrin Jennifer Mickan sen två till. Vi hade riktigt roligt, dansa o satt ute o chilla gal1 åt chipps me dipp haha. Vid 12 vandra vi hemåt och nu sitter jag här. Nej så min fredagskväll har varit riktigt lyckad med mycket sköööna människor, puss på er tjejer!! kommer sakna dig idaaaaaa om du läser de här, du drar till thailand bajsunge ://

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0