mycket skönare förr



jag och mamma har suttit ute och solat i minst 30 minuter nu! Härligt som faaan!!! Vi har även kollat i hennes gamla ungdoms album som hon har klistrat in gamla bilder i, när hon var i min ålder och uppåt! Gud vad härligt det såg ut.. varje bild stod hon med massa killar, hon var på språkresa med sin bästavän, allt verkade så enkelt förr! Jag och mamma har pratat om språkresa, och bestämt att jag ska åka på en direkt när jag går ut 9an! Med någon såklart.. guuuud vad det skulle vara roligt! Shopping, nya vänner, ny miljö och få lära sig bättre engelska! Himmelskt. synd att det är ett tag kvar =( får trösta mig med att beställa nya sommar kläder från hm.se...... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0