bob

HEEEEEEEEEjsan. Fan vilken bra daaaaaaaag det har varit, började halv  1 (vaknade dock 9 och kunde inte somna om pga min fuckingjävlafulaäckel hosta så kunde inte somna om....) men ja gick upp och tog det jävligt lugnt. Gick till skolan och hade bara lite planering inför utvecklingsamtal i någon timme. Efter drog jag, Alice och Julia till vby ja köpte en ny mascara sen satt vi i seriöst 2-3 timmar inne på Waynes Coffee och drack kaffe och snackade om allt möjligt, var hur mysigt som helst!! Nu sitter ja o Julia hos mig och vi hållerpå att skriva klart Islam arbetet som ska va inne imorgon...

Veckan kommer ju inte direkt vara anstränade, imron kommer Felicia och Alice hit (julia ska sova här) för att skriva tidning. Samma sak på torsdag. Sen på fredag är det gymnasiemässa, så inga lektioner denna veckan, maaad :D

Kommentarer
Postat av: julia

aa jag vet :/

2010-11-23 @ 19:04:57
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0