cyber

Tjennatjenna! Är mör i kroppen efter mässan... Det va sjukt mycket folk där inne, helt stört! Sen så mycket skolor.... skolor som jag aldrig hört talas om, typ Ingridsskolan????!!! nått hjävla hundgymnasium???? landsbruksgymnasium??? hmm.... stackarna hade inga besökare i sina montrar.....

Fick sjukt stora ögon för Cybergymnasiet. Snackade med två tjejer som hade gått i Villastad för två år sen. Dom tyckte det va skit bra och lala snackar med en av dom nu och tar reda på saker som jag undrar över.. Kanske blir den skolan med sam/kultur inriktning? Alla drar liksom till bromma verkar det som.... dags för en liten uppdatering maybe? ;) jaja. önskar att jag kunde veta vad jag vill bli i framtiden så skulle allt vara så jäkla enkelt....


Kommentarer
Postat av: klara

sökte till cyber i 3a val, verkar bra :)

2010-11-27 @ 16:00:39
URL: http://klaralevenstam.se
Postat av: Anonym

du vet att dem inte har några lov typ va? eller de har sommar- och jullov men inget annat ;)

2010-11-28 @ 10:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0