omg haajjjpaadd



detta är shorts som ser lite konstiga ut men dom är sjukt snygga in real! bikbok 199:-


detta är då en soet_tjej_95 som i brist på annat tar otroligt snygga och charmiga bilder på sig själv. riksberga 50:-
hahahhah driver...

heeeeeeeeej. idag: hemkunskapsprov, gick väl bra. hoppas på det bästa.
drog in till stan med alice vi käkade på waynes och gick runt och kolla lite fick med mig en ny webbcam (min andra dog) och shortsen åvan. sen mötte vi upp våra päron och gick på möte för.......

bam
bam
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
bma
am

SPRÅKRESAAAAAAAA !!! wohoooo. det är 99 % säkert att jag och alice drar iväg på en 3 veckor lång språkresa till Malta när vi slutar 9an. asså fyfaaaaaaaaan så jag har längtat. tänkte dra själv ett tag men alice va också intresserad och det gör saken bara roligare! så det va infomöte idag och vi blev mer säkra. shit vad jag längtar. så vi ska beställa nu i veckan då blire rabatt (Y) sooooooo gooohhddd. kommer verligen bli minne för livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0