händelserik fredag



Vilken kooonstig kväll asså! Käkade ju på gulan (sjukt gott, dock åt jag kött) sen skutsade Kalle upp mig och Alice till gården där typ jeppe adams jocke jocke ogge pata johan osv va, och vi tog de lugnt där umgicks snackade o kolla se upp för dårarna. Sen vettefan hur vi bestämde oss för att dra till hundparken.. men där va iallfall klara, sophie och ida och sen en jävla massa viksjö bor som va helt störda i huvudet. Vi gjorde verkligen ingenting där, pratade inte med några förutom våra vänner. Sen när vi ska gå därifrån så kommer ALLA efter oss och skriker faaaaaaajt lalala massa såna grejer, tjejer kommer fram till klara och ida för dom hade hört nån grej som inte va sann. Olshagens brosha och hans polare stod lite längre ner (dom va bara där helt slumpmässigt) och när dom andra började kaxa fick alla killar flipp och det blev slaaaaaaaaaaaaagsmål. Jockes brorsa och hans gäng sen nåra 94or boxade ner alla, o dom flesta andra sprang iväg. Vi vandrar tillbaka till gården och chillar där. Då fortsätter viksjöborna ringa till klara och ida hotar massa grejer och säger att vi ska komma tillbaka lalala. Så när klockan va 11 gick vi tillbaka och det kom en jävla massa personer med glasflaskor osvosv (dock va alla på "vår" sida) och om de såg en person rusade alla mot den, fast de va dock falskt alarm flera gånger. Ja tror inte viksjöborna vågade komma så vi drog hem, eller Kalle hämtade mig alice och örje..
och nu sitter jag här. Med te framför mig.

Långt inlägg, men det hände en jävla massa ikväll, de va fan riktigt läskigt. AJa, inget stort hände så.. cred till den som orkar läsa hela händelsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0