it just ain't right

Hejhoppp! Allt bra? Jag känner mig faktiskt riktigt pigg! Gick upp halv 12 och käkade, sen städade jag toaletten och sen hela rummet! Känner mig duktig hihi. Är så jäävla träningssugen! Men det blir ju lite deppigt pga vädret... funtar på att cykla upp till Vällingby sen gymma lite... ska man köra på det eller, orkar man? Något måste jag göra iallfall!

Gårkvällen blev faktiskt lyckad, vi va hemma hos Erik och chillade galet. Vi va 9 tjejer och sen några killar. Det va trevligt! Sen drog vi vidare till deras kompis som bodde typ 100 meter bort, och där va vi tills jag Felicia och Malin åkte hem. :) Blev en bra kväll, även fast jag inte var så taggad!
härlig bild på my darling and me, miss youu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0