skinny love

Bon Iver – Skinny Love - paaaaaaaanik på den här låten asså, den kan vara hur sorglig som helst men också kan man bli så lycklig av den.

Följde kasper till hans mormor för ett tag sen, har varit en skit mysig dag verkligen! Vi drog upp till vällingby och käkade på vällingehus, sen kollade vi runt i lite buktier och jag köpte en födelsedagspresent till min kära bror som fyller 21 år om typ två dagar :) Sen fikade vi hos Cenner på massagotti, hon fixade ut stolar (hahah va fult det lät) och vi satt och njöt av solen och snackade en massa. Sen kom Romina också! Blev skit flashbacks med allt det här, jätte härligt :) Sen drog jag och Kasper hem till mig och chillade galet bara, aa sen följde jag honom hem och nu har jag packat det sista och ska fixa mig sen käka sen till Julia , hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0