then I follow you outside

Tjeeena!! Kom nyss in efter en springtur i regnet... så konstigt att jag alltid får as ont i axeln när jag är ute och springer, tror att jag antingen spänner mig omedvetet eller så har jag för lite på mig så att jag fryser, irriterande är det iallfall!!

Vi slutade tidigt idag p.g.a halvdag så jag, Hanna, Malin och Fellan drog till vällingby ett tag och kollade lite. Köpte en bh, en shorta och två halsband. Vill ha en klänning från H&M som är sååå snygg/häftig/speciell men man måste ju spara lite pengar till julklappsinköp...... 

Nu ska jag plugga spanska....... orkar inteeeee!!! imorgon har vi sovmorgon rätt länge så det är jeevligt näjs! 


tjenahäj dubbelhakan xD otroligt snögg:PXD lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0