lite blandat

Hello Sweden! Har varit hemma i två dagar nu.. Saknar allt och alla så sjukt mycket! Har haft så jävla roligt dessa tre veckor. Tack vare personerna jag skrev om i förra inlägget sen också våra ledare - Alex och Andrew. Om vi hade haft några andra ledare hade resan inte blivit så rolig som den var, för dom var helt underbara. Helt klart bästa ledarna nååååånsin. Vi blev som deras syskon och dom som våra bröder. 

Julia va på flygplatsen och vi krama henne efter gråtkalaset. Sen va vi med Lisa och Rebecka. Igårkväll var jag Rebecka och Juilia och mös vid skolan i kvällssolen. Idag träffade jag Kasper och vi cyklade till Hässelbystrandbadet och påvägen träffade vi Johan, GT, Jesper,Fie Shamim Saman m.f så vi gjorde sällis med dom. Alice kom också och vi chillade bara galet där! Sen färgade Alice mitt håååår, hehe blev ju skit ljust där borta och nu är det jävligt mörkt.. men det tvättas ju ut och bleks så :) 

Nu ska jag slagga för imorgon ska vi fara till Uppsala för att träffa Adam och Arvid!! Myyys. Kommer hem imorgon kväll , pössss!! 


Andrew och Alex. Bästa<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul! kan du inte lägga upp massvis med bilder och skriva en låång text om hur det var där borta! hehe :))

2011-07-12 @ 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0