imma be

Tjeeenare mannen! Igår var en super rolig kväll. Jag, Alice, Rebecka, Julia och Lisa drog till Barkaby där vi mötte upp Rebeckas danskompis Linnea, vi drog till hennes kompis där det var lite trevligt folk. Blev mycke dirrrtydance. Dock var det bara jag och Rebecka som stannade där för resten av tjejerna drog till Jonte. Men sen vid halv 12 så drog vi också dit ett tag och det var roligt där också med dom sköna grabbzen :)

Idag har jag Julia och Lisa slappat, käkat kebab på orion, hyrt film och färgat mitt hår lite mörkare! Okej, det ser nästan svart ut men det ska vara "kastanjebrunt" hehe. Blev bra :) Ikväll ska vi bara chilla galeeeeeeet, vi ska se solsidan och se "i rymden finns inga känslor" som vi hyrde, myyys! Sista dagen idag då, vi har ju lov imorgon också fan va naaaaaaaiiizz. :) höres senare puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0