your body is a wonderland



asså, återigen säger den här tjejen en sån bra sak. Det är såna här saker jag tänker om och om igen och när jag och mina vänner snackar om det klarnar det, när jag läser sånt här klarnar det att hallååååååå? Varför är det konstigt att lägga ut lättklädda bilder på sig själv?!?!?!

"Kroppen är något vackert och natruligt. Något man ska vara stolt över tycker jag. All hysteri om att man är en hora om man lägger ut en lättklädd bild på sig själv."

haha så jävla sant som hon säger, vi är födda nakna..
killar och tjejer har samma rättigheter, samma sak om en tjej släpper till första natten hon träffar någon som fallit henne i smaken. då är hon en hora medans killen är kung bland sina kompisar. -äckligt jävla sant. får daaaaaaaaamp på sånt. gör vafan du vill.

lööööve paow! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0